españolfrançaisInglés

null Suspension of all activities on Friday 13/09 - University closed

Due to the aggravation of the meteorological situation, and after the information provided by the autonomous authorities, the Rector of the University of Murcia has decided to extend the suspension of all activity and close the facilities of the university on Friday 13th of September.

We recommend you to avoid the use of transportation and to check  the information on the social media official accounts (Facebook, Instagram, Twitter and Youtube).

The normal activities will restart on Monday 16.

------

Con motivo del agravamiento de la situación meteorológica, y tras las informaciones facilitadas por las autoridades autónomicas, el Sr. Rector de la Universidad de Murcia ha decidido prolongar la suspensión de toda actividad y cerrar las instalaciones durante el viernes 13 de septiembre.

Dicho esto, os pedimos que os quedéis en casa para evitar riesgos innecesarios. Por último, os recomendamos estar atentos a las cuentas oficiales del 112 (emergencias) en las diferentes redes sociales (Facebook, Instagram,Twitter and Youtube).

La actividad normal se reanudará el lunes 16..