españolfrançaisInglés

null THURSDAY 12/09 NO CLASSES-HEAVY RAINS ALERT-JUEVES 12/09 NO HAY CLASES-ALERTA POR FUERTES LLUVIAS

ARIDear International students:

Given the red level warning due to heavy rains in the Region of Murcia, declared by the State Agency of Meteorology for tomorrow Thursday, September 12, the Rector of the University of Murcia has ordered the suspension of academic activities for thursday 12/09.

Therefore, we kindly ask you to stay at home to avoid unnecessary risks.

The normal activities will restart on Friday 13, unless it would be convenient to extend the suspension.

Lastly, we recommend you to frequently check the 112 (emergencies agency) social media official accounts (Facebook, Instagram,Twitter and Youtube).

-----------

Estimados Estudiantes Internacionales:

Ante el aviso de nivel rojo por fuertes lluvias en la Región de Murcia, declarado por la Agencia Estatal de Meteorología para mañana jueves, día 12 de septiembre, el Sr. Rector de la Universidad de Murcia ha dispuesto la suspensión de las actividades académicas para este jueves 12/09.

Dicho esto, os pedimos que os quedéis en casa para evitar riesgos innecesarios.

La actividad normal se reanudará el viernes 13, excepto que fuera aconsejable prolongar la suspensión.

Por último, os recomendamos estar atentos a las cuentas oficiales del 112 (emergencias) en las diferentes redes sociales (Facebook, Instagram,Twitter and Youtube).